Thursday, October 28, 2010

Permulaan Kami.....

Rindunya aku dgn insan ini......klu lah dekat saja jarak Tawau dgn KK  tp mustahil
(suda pun tahu mustahil ).....mohon doakan kesejahteraan nenek yg tercinta..
semoga kesejahteraan dan kesihatan mengiri perjalananmu...

tengoklah anakku bulat bersama moyangnya....

Gmbr ni aku curi2 ambil dr simpan adikku 'Nana"....mohon izin tuk aku simpan dlm blogku ok...
Nenek sgt comel.....setiap tiap kali melihat pasti akan timbul satu perasaan yg tenang
dan tersenyum melihat kecomelannya

Sekalung doa dan kerinduaan untuk atuk....yang sentiasa dalam kenangan sampai kapanpun

Lagi gmbr aku ámbil dari simpanan adikku....jgn mejjok ya Nana...


Sepadankan pasangan ini sama cantik sama padan..haha inilah permulaan kami adik beradik.....tanpa mereka siapalah kami.

Bapa mmg tidak suka bergambar jadi inilah gmbr ada dpt aku abadikan
kesian bapa nmpk kurus time ni...maklumlah setelah sebulan berpuasa
gmbr ni diambil semasa raya....lagi pulak bapa klu bln puasa selera mkn sgt terhad...


My mother yg juga comel pastinya diwarisi dari nenek.....
kesian mamaku sbb sllu risaukan kesihatanya ibunya.....

"Buat bapa & mama maafkanlah anakmu yg telah byk berbuat dosa ini ...Ya ALLAH kuatkanlah iman dan tabahkanlah hatiku agar aku tetap menjadi anak yang soleha...Amin"

 






“Wahai Tuhanku! Cucurilah rahmat kepada mereka berdua sebagaimana mereka telah mencurahkan kasih sayangnya memelihara dan mendidikku semasa kecil.” (Al-Israa’ 17: 24) “Ya Allah, ampunkanlah dosaku, ampunkan dosa ibu bapaku dan rahmatilah [...]


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...